Tuesday 12 July 2011

කෙටිම කෙටි කථාවක්

වෙනදා තරමි නොවුනත් සිදීගෙන යන තුඩුගල දිය දහර නුඹේ දෙපතුල් තෙමාගෙන ගලා යද්දී මම ඊට තරමක් දුරින් දිය සිහිල වින්දා...නුඹේ දෙපතුල් තෙමිමවා ගෙන ගලාගෙන මා දෙපතුල් අතර නතරඋන දිය දෝතක මම නුඹට හොරෙන් නුඹේ සුවඳ සෙවිවා....සීතලම සීතල වතුර බින්දු මුහුන මත තවරගෙන මම ඹය උණුසුම හෙවිවා....මම බොලඳ වෙලා කියලා හිත මටම මුමුනද්දි මම තව තවත් දිය දහරාවෙ නුඹට හිමි දේවල් හෙවිවා...මට හුඟාක් දේවල් ලැබුනා...සීතල වතුර බින්දු පිස්සුවෙන් වගේ එහෙ මෙහෙ කර මොකක්දෝ නොදන්න සතුටක අනන්තයටම ගියා...මට සීතලයි ...හුඟාක් ....දරාගන්න බැරිතරමටම......මට උනුසුම නොදුන් නුඹ ඹහුගේ පපුව මත ලය හොවාගෙන සතුටින් දෙපා දිය මත එහා මෙහා විසිකරන අපූරුව මට සිහිලක් ගෙන දුන්නද??? මම නුඹේ සුවඳ හෙවිවෙ මෙහෙමද ?මට උනුහුමි වෙන්න මෙයම මදිද?........................ක​ාලයකට පසුව අදද නුඹ මට සිසිලද උනුසුමද නොඅඩුව ලබා දේ.ඉතින් මම කෙලෙසක වෙර බඳින්නද නුඹට......




No comments:

Post a Comment

බලලා නිකන් යන්නේ නැතුව මොනා හරි කියලා යන්න..