Tuesday 19 July 2011

මනමේ...........

නෙක මලින් හැඩ වුනු වන උයනේ  යද්දී මම නොදැනෙන්නට කුමරියගේ අත සෙමින් පිරිමැදීමි...සියල් ශිල්ප උගත්තද ගුරු මට පෙමි කරනා අයුරු කියා නොදුන් නිසා මම අන්න මන්ද වී අපහසුවෙන් පසුවීමි
මනමේ කුමරුණි..........
කුමරියගේ හඩින් මම තැති ගතීමි
කිම.......මම වෙවුලනා හඩින් විමසීමි........
මට  පැන් තිබහයි......
මටත්......කියන්නට කිසිත් නැති තැන මම කෙඳිරීමි
මනමේ කුමරුණි...........
නැවතත් කුමරිය නුහුරු හුරතලයකය
කිම කුමරියනි...මා විමසීමි
මට බොහෝ කුසගිනියි....
මටත් .....මම අවංක උනෙමි........
කුමරුනි.....
කිම.......එවර කුමකටදැයි මම බියවීමි.....
වැදි රජ තවත් දුරද...කියන්න කුමරුනි..........
බියෙන් බියට පත් මම සියලු පහසුකම් කුමරියට සැපයීමි...දැන් කුමරිය මා අමතන්නේ මනමේ දාසය කියාය....මමත් සතුටිනි...මරණයට වඩා මෙය යහපති...........

No comments:

Post a Comment

බලලා නිකන් යන්නේ නැතුව මොනා හරි කියලා යන්න..